Mina underbara barn

Jag har fem alldeles fantastiska barn. De bor fortfarande hemma alla fem men det dröjer nog inte många år innan de äldsta flyger ur boet. Innan jag fick barn hade jag en föreställning om att barn i en familj är "lika" och att det mer eller mindre skulle bli som att ha många likadana när man fick fler barn, ungefär som små kloner av varandra. Jag kunde inte ha mer fel! Mina barn är alla väldigt individuella, de har sina egna utseenden, sätt, intressen, ja allt! Det gör mig så glad eftersom jag vill att de ska utvecklas till just den de själva är.

Min blogg kommer att handla om mig och därför kommer givetvis barnen att finnas med eftersom de utgör en så stor del av mitt liv. Dock kommer jag inte att skriva om var och en på ett sätt som går att känna igen eller identifiera, jag tycker att var och en ska få välja vad som ska lämnas ut om just han eller henne.

Mina älskade barn, ni är helt underbara allihop. Jag älskar er bortom all rim och reson, var och en på sitt sätt. Älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0