Våren 2009 - sjukskrivning

Efter att jag hade fått reda på hur mina värden såg ut (läs mer här) funderade jag allt mer vad jag höll på med. Av olika skäl har jag under en längre tid inte trivts på mitt arbete och nu fanns det inte längre något att tvivla på, jag höll på att slita ut mig på något som jag egentligen inte trivdes med. Existentiella frågor kring vad meningen med livet var snurrade runt i mitt huvud, jag fick allt svårare att koncentrera mig, jag blev gråtmild och kände allt mer att något radikalt måste göras. Till slut kom en helg då allt bara snurrade, jag grät mest hela tiden och mådde fruktansvärt dåligt. Veckan därpå gick jag till min husläkare och jag sjukskrevs. Jag är sedan dess sjukskriven på heltid men i slutet av augusti har jag ett rehabiliteringsmöte med företagshälsovården och arbetsgivaren inplanerat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0