Hemma igen!

Nu är vi hemma igen efter en underbar vecka i Makadi Bay, Egypten. Varma dagar, fantastisk snorkling och ljuvliga bad. Vi hann även med en resa till Luxor för att titta på lite kulturhistoria inkl. en kort båttur till Nilen. Så härligt! Alla barnen var på fantastiskt humör och vi hade det jättebra tillsammans. Alla utom jag och ett av barnen blev på något sätt sjuka under veckan men det var trots det underbart.

En faktor med klar positiv inverkan var att jag var så totalt avslappnad under veckan. Jag var närvarande i nuet, planerade inte framåt utan "flöt med". Just inför packning och att "komma iväg" var jag uppe i varv (om än inte lika bedrövligt mycket som vanligt) men i övrigt gick det jättebra.

Nedan ser ni vårt fina hotell Grand Makadi. Vi hade all inclusive vilket var kanon för oss, inget tjat om läsk, glass mm utan ungarna kunde ta dricka när de ville och glass under eftermiddagsfikat. Maten var väl sisådär men helt OK.

Vi hörs!

Vårt härliga hotell!


Kommentarer
Postat av: Mumlan

Det låter som om ni har haft det kanon! Välkomna hem! :-)

2009-11-05 @ 06:44:59
URL: http://itrim.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0