Det blir itrim!

Tack alla snälla som hjälpt mig genom att dela med sig av sina erfarenheter från XV och itrim. Efter lite funderande fram och tillbaka har jag bestämt mig för att gå med i itrim. Precis som Mumlan säger verkar det inte vara någon nämnvärd skillnad mellan itrim och XV, jag lät därför följande faktorer avgöra:

  • Tiden för den grupp som ska starta härnäst var för mig bättre hos itrim.
  • Itrims lokaler ligger bättre till för mig och kändes "mysigare".
  • Hälsokonsulterna hos itrim hade alla egen erfarenhet av stor viktnedgång. Hos XV var det bara ägaren som hade egen erfarenhet av stor viktnedgång.
  • Även om personalen hos XV var jättetrevlig kändes personkemin hos itrim ännu bättre.
  • Jag tyckte itrims träningsmodell med cirkelträning kändes trevligare än XV:s mer klassiska gym.
Den 17/11 kommer jag att gå på min första gruppträff. Innan dess ska jag ha en enskild träff, återkommer och berättar om det!

Kommentarer
Postat av: Sara

Skönt att se att du har hämtat dig så pass från sjukeländet så att du orkar ta itu med friskeriet igen! Kram och lycka till, framför allt med diskbråcket, men också med vikteriet förstås!

2009-10-22 @ 22:16:57
URL: http://livstid.net
Postat av: Emma

Hej! Lycka till på din resa :D Det kommer gåjättebra ska du se, man får sån kick och motivation när kilona bara rasar bort..

jag har faktiskt lite blandade känslor för Xtravaganza.. jag är ju förstås glad att jag gick ner så mkt med deras hjälp men det har kostat mkt pengar och ibland har det känts som att dom inte brytt sig så mkt.. vet inte hur länge sen det var jag hörde ngt från dom.. men vad är Itrim? typ samma grej eller? :P

2009-10-22 @ 22:56:49
URL: http://emmzasplace.blogg.se/
Postat av: Mumlan

Hoppas att du blir nöjd med ditt "Itrimmande". :-)



Jag skall inte sticka under stol med att de första tre veckorna på flytande mat var en utmaning (om du nu väljer Snabbt med enformig), men försök tänka som så att det är en begränsad tid av ditt liv som du aaaldrig mer behöver göra om!!! ;-)



Kör hårt och lycka till!

2009-10-23 @ 14:55:00
URL: http://itrim.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0