Troligt diskbråck...

Jag har till och från under hösten haft ont i nacken på höger sida med utstrålning mot armen. Sedan i lördags har detta tilltagit enormt och jag har domningar i armen och handen (tumme och pekfinger känns som om de "sover"). Smärtan har varit mycket stor och jag har knappt fått sova. Igår sökte jag läkarvård eftersom det var så obehagligt med känselbortfallet i handen. Troligen har jag ett diskbråck i halsryggen och jag fick flera smärtstillande preparat i avvaktan på en magnetröntgen. Det känns så orättvist nu när jag har kommit igång med träning osv att allt dåligt ska komma slag i slag.... Tyck lite synd om mig ni därute!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag tycker synd....



Trevlig helg önskas dig.

2009-10-16 @ 22:06:39
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0