Uppdatering av tillståndet

Nu har jag blivit lite bättre i smärtan i nacken/armen. Domningarna i överarmen och tummen/pekfingret kvarstår dock vilket är obehagligt. Utifrån domningarnas belägenhet kan man konstatera att det är mellan kota 5 och 6 i nacken som problemet är. Jag tar starka smärtstillande flera gånger om dagen men jag försöker så snabbt som möjligt bli fri från användandet av Tradolan eftersom det är beroendeframkallande. Jag tar dock så mycket att jag klarar av att jobba mina två timmar samt att jag sover ordentligt. Nu väntar jag på att få en tid för magnetröntgen (MR) för att ställa en skarpare diagnos (om disken buktar ut eller har gått sönder).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0