Bokrea

I julklapp fick vi ett presentkort värt 200:- hos Adlibris. Nu är det ju bokrea-tider så igår slog jag till och la en beställning enligt nedan:

LINDSÖ, EBBA:LIVET, MAKTEN OCH KONSTEN ATT VÅGA VARA SIG SJÄLV.

Inbunden

 

179 kr

 

 

INGVAR, MARTIN:HJÄRNKOLL PÅ VIKTEN

Häftad

 

164 kr

 

 

AUJALAY, MARKUS:MÅNDAG-TORSDAG: RIKTIG MAT FÖR FAMILJEN

Inbunden

 

151 kr

 

 

WIDMARK, MARTIN:KÄRLEKSMYSTERIET

CD-bok

 

82 kr

 

 

 

 

BURLIN PELLBÄCK, SA:LÄR DIG SÄGA JAG OCH NEJ!

Inbunden

 

168 kr

 

 

HELLENIUS, MAI-LIS:HÄLSOSAM LIVSSTIL

Inbunden

 

182 kr

 

 

TÖRNBLOM, MIA:DU ÄGER!

MP3 på CD

 

144 kr

 

 

JOHANSSON, HELÉNE:BRÖD FRÅN BRUNKEBERGS BAGERI

Inbunden

 

139 kr

 

 

KUBICEK, HELENA:FRI FRÅN DEPRESSION MED KOST, MOTION OCH SÖMN.

Inbunden

 

69 kr

 

 

POLLAK, KAY:ATT VÄLJA GLÄDJE

Pocket

 

44 kr

 

 

BRONSBERG, BARBRO:SLAPPNA AV OCH MÅ BRA.

CD-bok

 

55 kr

 

 

Frakt

 

19 kr

 

Presentkort

 

-200 kr

 

Betalat

 

1.196 kr

 

 

Just det, 200:- räckte inte och allt var visst inte på bokrea heller... Men när vi började med att ha kontroll över vår ekonomi och faktiskt la en budget som vi följer upp så var böcker och film något som fick en relativt generös budget. Det tillhör verkligen livets goda för mig och jag ser mycket fram emot att få hem min beställning:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0