När de olika målen pekar åt olika håll.

Här beskrev jag hur de mål jag har satt upp alla drar åt samma håll, dvs om jag försöker uppnå ett mål stöder det samtidigt ett annat mål. Det stämmer ju inte alltid, ett enkelt exempel är att miljövänlig/ekologisk konsumtion som ju i regel är dyrare än om man köper traditionellt odlat/uppfött. Här försöker jag att gå lite på känsla, om det är en rimlig prisskillnad köper jag det ekologiska alternativet men om det skiljer väldigt mycket åt i pris väljer jag oftast det "traditionella". Givetvis blir det här en godtycklig definition men man måste ju göra sina egna val.

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv: Tack för din röst! :)

Allt bra? :D

2009-08-29 @ 16:25:23
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Fembarnsmamman

Allt bra förutom att det är dags för vägning ikväll, nervöst!

2009-08-30 @ 15:07:23
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0