Fem dagar avklarade

Nu har fem dagar med endast 650 kalorier per dag gått. Visst har det varit tufft, framför allt dag 2-3, men det har gått lättare på slutet. Jag är egentligen inte så hungrig, däremot är jag fruktansvärt sugen hela tiden. Vad som helst skulle smaka vidunderligt gott nu. Eftersom jag har kommit i ketos smakar det metall i munnen hela tiden vilket inte är så charmigt. Jag har förstått på min man att det inte heller luktar så gott... På pluskontot är förstås att jag på det här sättet kommer att gå ner i vikt och få den kropp jag vill ha. Jag har inga överdrivna förväntningar på hur jag kommer se ut men jag vill känna mig stark och rörlig i kroppen och kunna hitta snygga kläder. Redan visar vågen angenämare siffror!

Imorgon blir mitt äldsta barn myndigt. Det känns helt otroligt, från ett litet knyte till vuxen på nolltid :-)

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du är!!! Keep up the good work!

2009-11-21 @ 11:57:12
URL: http://www.livstid.net
Postat av: Fembarnsmamman

Tack snälla Maria!

2009-11-21 @ 13:54:26
URL: http://ennylivsstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0