Min träningsvecka v. 39

Jag har tänkt börja hålla lite koll på hur veckans träning har sett ut. Det blir inget märkvärdigt utan jag ställer upp vid veckans slut hur jag har tränat. Så här såg veckans träning ut:

Måndag: Cykling fram och tillbaks till jobbet. (C:a 5 km i varje riktning)
Tisdag: Cykling fram och tillbaks till jobbet. Yoga på lunchen.
Onsdag: Promenad med stavgång på morgonen. (C:a 1,7 km + cykling 2,5 km)
Torsdag: Vila
Fredag: Yoga på morgonen.
Lördag: Vila
Söndag: Yoga på kvällen.

Vanliga promenader med hunden räknas inte om de inte är minst c:a 5 km.


Kommentarer
Postat av: mammaxtre

Men, vad du är duktig!

2009-09-28 @ 20:54:38
URL: http://mammaxtre.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0