Vägen till hälsa - det bästa av väst och det största av öst

Den här boken av Christina Doctare fick jag låna som ljudbok. I vintras gick jag långa promenader med denna i lurarna. Boken var egentligen den första kontakten med ayurveda för mig och jag fann den mycket inspirerande. Det som jag gillade mest med boken var hennes berättelsen om hur hon själv hade kommit i kontakt med ayurvedan och hur den hade förbättrat hennes livskvalitet och botat henne från astma. Hon talar också om ett BOT-avdrag, ett avdrag i paritet med ROT-avdraget men avdraget görs för omkostnader för att sköta om kroppen och inte ens fastighet. Jag ställer mig helt bakom detta förslag.

Jag kan varmt rekommendera denna bok för den som vill komma i kontakt med ayurveda och få exempel på vad den kan ge.


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Nice blogg! Hur länge har du haft din blogg?

2012-01-13 @ 00:05:27
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0