Shaktimatta

På mors dag fick jag en lapp (vi är fenomenala på att ge lappar i present i vår familj, de fungerar som presentkort och kan växlas in till det presentkortet gäller för, ibland tar det ohyggligt lång tid...) att jag skulle få en modern "spikmatta". Eftersom jag ofta har spänningshuvudvärk tänkte jag att det skulle kunna vara ett bra sätt att slappna av djupare. Hur som helst realiserades lappen i början av augusti och jag fick min efterlängtade matta. Första gångerna jag prövade trodde jag att ryggen skulle gå sönder, det stack något ohyggligt! Sen lyckades ett av mina barn ligga i 2 minuter och han sa att då började smärtan gå över. Då vågade också jag prova så "länge" och mycket riktigt gick smärtan över och ersattes av en värme i ryggen.

Idag har jag legat en hel kvart (!) och det var faktiskt jätteskönt! Jag tror att det kommer bli kalas med min shaktimatta.

Min nya shaktimatta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0