Hmm, glömde...

Inser att jag har glömt en sak de morgnar jag inte lämnar barnen. Vi har kommit överens om att när man inte lämnar ska man dels gå ut med hunden, dels ta hand om tvätten. Tycker inte det blir så bra när jag ska börja yoga på morgnarna men tills vidare ser det ut så. Detta innebär att dessa morgnar ändras till

6.00 Uppstigning. Frukost, ev. meditation, lyssna på musik (nu till en början blir det mest frukost, jag ska utveckla detta längre fram med mer av meditation osv) mm. fram till
6.45 Ut med hunden i spåret. Gång tills vidare men ev. joggning längre fram.
7.30 Hemma igen. Dusch och fixa i ordning mig (möjlighet att tvätta håret en sådan dag, marginal för lite massage etc. längre fram).
8.00 Ta hand om tvätten och packa i ordning det sista med matlåda mm.
8.20 Ge mig av.

Mindre marginaler men ska nog funka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0