PS! och Livstid

Jag har en tid haft en prenumeration på tidningen PS! Personlig utveckling och psykologi. Jag tycker den är en fantastiskt bra tidsskrift även om det lätt kan kännas som om den upprepar sig (vilket iofs är vanligt oavsett vilken tidskrift man prenumerar på). I senaste numret (nr 7 2009) fanns ett reportage som talade direkt till mig. Reportaget handlade om Maria och Sara, två kvinnor som tillsammans bloggar på www.livstid.net. Bloggandet handlar om hur vi gör det bästa av vår tid, ett ämne som ni ju förstår berör mig i allra högsta grad. Båda kvinnorna är i 40-årsåldern precis som jag, kanske är det då vi börjar fundera i dessa banor?


Kommentarer
Postat av: maria

Vad roligt att du gillar PS! Vi är också nöjda med den, även om vi också ibland upptäcker att vi upprepar oss! Men vi känner oss unika bland tidningar ändå ! :-) Lycka till med ditt bloggande!

2009-09-08 @ 22:47:15
URL: http://tidningenps.se
Postat av: Maria

Hej och tack för din kommentar på vår blogg. Vad roligt att läsa att artikeln om mig och Sara tilltalade dig och att du gillar det vi skriver på bloggen! Kommer definitivt att ta mig en närmare titt på din också så fort jag hinner! Allt gott,

Maria

2009-09-09 @ 14:37:12
URL: http://www.livstid.net/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0