Rapport från veckan som gått!

Nu äntligen kommer en liten rapport från veckan som gått. Jobbet har gått bra, man har verkligen tagit det jag sagt på allvar och man har tilldelat mig arbetsuppgifter som jag trivs med tillsammans med arbetskamrater som förstår hur jag känner. Vi har också bestämt att ha måndagsmöten, något som jag länge efterfrågat. Jag är kort sagt mycket nöjd med hur situationen ser ut just nu. Det jag inte hade räknat med var att jag skulle bli så ohyggligt trött av att jobba 2 timmar om dagen.... Jag har sovit massor och känt mig helt slut men jag förstår också att det är normalt och vanligt. Sammantaget känns det dock kanon att ha kommit igång med arbetet igen och att man faktiskt tar mig på allvar. Man har även föreslagit att jag ska se över min arbetsplats och jag har nu bestämt mig för en ny arbetsstol och ett höj- och sänkbart skrivbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0