Tidigare blogguppehåll

Som ni alla märkte så hade jag ett ganska långt uppehåll mellan maj och juli. Under den perioden blev allt ganska hektiskt och jag kände helt enkelt inte att det fanns tid och ork över för att blogga. Och som jag har sagt tidigare så har jag ju bestämt mig för att låta det vara så - bloggen är till för mig själv och då skriver jag också när det känns bra för mig.

Jag vill ju i alla fall uppdatera er lite på vad som hände under perioden och tar därför med de största händelserna här:
  • Mitt äldsta barn tog studenten 4:e juni.
  • Jag var en knapp vecka på Masesgården från den 5:e juni.
  • Vi hade gäster hemma på midsommarafton.
  • Vi åkte till Gotland några dagar efter midsommar.
Mer uppdateringar kommer kring några av händelserna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0