En dag är snart till ända

Idag har vi haft soligt (som jag skrev i ett tidigare inlägg). Tyvärr blev det bråkigt och tråkigt igen på förmiddagen men under eftermiddagen har vi haft det bra. Vi har varit en stund på stranden, badat en gång och nu har vi ätit en middag utomhus (första gången på länge). Vi åkte och handlade och tyvärr var den färska kycklingen slut. Istället köpte vi frysta chicken nuggets. Jag känner mig så urdålig när jag inte lagar maten från grunden. Men visst måste man få fuska ibland?!

Nu sitter vi i soffan framför en DVD som vi lånat på Hemse bibliotek. Det är "Sune" så jag kanske inte hör till målgruppen direkt? Men det är mysigt att sitta tillsammans i alla fall :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0