Längesen igen

Nu har det gått sådär länge igen sedan jag skrev något. Jag vet egentligen inte varför det blir sådana luckor, kanske är det prestationsångest som spökar?!

Sedan sist har jag hunnit genomföra min första riktigt tankekrävande insats på jobbet sedan jag kom tillbaka, tidigare har det mest varit "att göra". Jag avslutade det hela i onsdags förmiddags genom att skriva klart det sista och skicka iväg till övriga berörda parter per email. Det sammanföll dessutom med att min man var borta på tjänsteresa med övernattning måndag-tisdag så på onsdag eftermiddag blev jag SÅ TRÖTT. Mitt gamla jag hade haft svårt att acceptera detta utan malt på som vanligt, det nya jag förstår att tröttheten kräver vila så det har jag unnat mig! Samtidigt ska jag inte sticka under stol med att tröttheten känns oroande - vad kommer jag att orka med på jobbet i fortsättningen? Jag försöker dock ta det lugnt och ta det som det kommer, det är OK hur det än blir!

Nu har vi ätit middag tillsammans, druckit fredagens rödvin och nu har ett av barnen gått på promenad med vovven till affären för att köpa läsk och glass till kvällens Let's dance. Vem hejar ni på? Jag håller på Claudia, framför allt efter att Agneta Sjödin åkte ur. Sen måste jag säga att jag hejar på Gudrun Schyman - vilken krutgumma hon är. Och samtidigt så välbevarad och snygg!

Ha en bra fredag kväll så lovar jag att bli bättre på att uppdatera!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0