Hemma igen efter en underbar skidvecka i Trysil

Igår kom vi hem efter en helt underbar skidvecka. De första dagarna var fyra av barnen med men de två största åkte hem efter tre härliga skiddagar. Solen har lyst på oss så nu har jag fått en hel del fräknar vilket ser friskt och fräscht ut. Skidåkningen har varit helt underbar - Trysil är verkligen ett kanonområde. Nu kan även min minsta åka i svarta backar så det känns som om allt är möjligt i skidbackarna framöver. Hon är mycket stolt över att hon kan "susa ner i Högegga" (syns ungefär i mitten längst ner på kartan nedan). Sen måste jag få skryta med att jag åkte "Eksperten", en backe i 45 graders lutning, den syns som en ensam svart backe högst upp som går över en kam. När man står där vid kanten känns det som om backen lutar minst 70 grader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0