Härligt ute i trädgården

Nu har jag kommit in efter att ha varit ute en stund i trädgården. Det är så härligt den här ljusare delen av året när tiden mellan det man kommer hem och det man går och lägger sig på något mystiskt vis är så mycket längre än under vintern.

Morgonen började tidigt med ett härligt pass yoga. Det går nästan inte att beskriva hur härligt det är att börja dagen med yoga. Efteråt känner man sig så härligt lugn och "ren" inombords. Allt som varit ihopkrullat i små nystan inuti en rullas ut och allt känns enklare efteråt. Jag ska försöka yoga imorgon också men då blir det ett lunch-pass.

Torsdagen-lördagen tillbringade vi (jag, mannen och de fyra minsta barnen) i Berlin tillsammans med min pappa, hans fru, min halvbror och hans flickvän. Det var jättekul, Berlin var en ny bekantskap för mig som jag gillade även om jag måste erkänna att jag är mer svag för Rom, Paris och London. Äldste sonen var ensam hemma, han tar ju studenten i år och ville inte missa några bra skivor.

Jag tror jag ska ut en sväng till i trädgården!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0