Långt uppehåll

Hej på er allihopa. Nu har jag haft ett långt blogguppehåll men här kommer jag tillbaka. Det finns egentligen inget riktigt skäl till uppehållet, tiden har bara rullat på och jag har mestadels mått väldigt bra. Jul är en period som jag brukar ha väldigt svårt att vara avstressad och det har frestat på och tagit på krafterna att inte gå upp i varv i år med. Det har ändock blivit en väldigt bra jul och vi har haft ett lugnt och skönt firande.

Jag återkommer inom kort med uppdateringar kring min vikt men sammanfattningsvis kan jag säga att jag är nöjd hittills. Min målsättning över julledigheten är att hålla den vikt jag uppnått, att lägga krav på att gå ner kändes onödigt och det innebär bara en risk att jag ska bli grymt missnöjd. Och det i sin tur kan medföra att jag helt ger upp eftersom jag ändå är så misslyckad...

Tack alla ni som har skrivit kommentarer under mitt uppehåll. Det är så roligt att komma tillbaka och se hur många härliga uppmuntrande människor som följer mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0