Sommarens yoga

Jag har bestämt mig för att jag har yogat klart (i organiserad form) för sommaren här på Gotland. Det var som jag skrev tidigare helt magiskt när Thomasine var där och ledde oss men jag har inte riktigt uppnått den där härliga känslan som brukar uppfylla mig efter att hon åkte för att få sin behandling. Jag VET att jag borde kunna sätta mig över den där mellanstadiekänslan av att jag är utanför men jag orkar inte ta tag i det just nu. Nu vill jag ägna sista tiden på semestern åt att vara med min familj, njuta, äta gott (och åtminstone ganska nyttigt :-)), försöka röra mig ändå i form av promenader, cykelturer med hunden och lite yoga på egen hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0